تتلو اس ام اس
شمال چت ,چت روم شمالی ها,شمال چت,چت,ادرس جدید شمال چت,چت روم فارسی,شمال,shomalchat,گرگان چت,شیواچت,علی اباد چت,چت روم ازادشهر,چت روم مینودشت,چت روم گالیکش,چت ر
تتلو اس ام اس
چهار شنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:21 | بازدید : 2864 | نویسنده : | ( نظرات )

آدم ها لالت می کنند…

بعد هی می پرسند…

چرا حرف نمی زنی؟

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست…

روزگاریســت که آدم ها فقط سقف مشــترک دارند

نه زندگی مشــترک

از آن جمــــــــــــــــله هایی ام که انتهایش سه نقطه می خواهد …

حال هر طور می خواهی تفسیـــــرم کــــــــــــــن !

خدایا سیب که شیرین است

سهل! تو بگو، زهر!

هرچه که باشد . . .

بیار ، با تمامـ وجود ﻣﮯ بلعمـ . . .

تو فقط مرا از این دنیا بنداز بیرون . . .!

یک عالمه اتفاق دوره ام کرده اند

نه می افتند…

نه می روند…

فقط می رقصند!

زنـــدگـــی چه با خلاف، چه بی خلاف، چه برخلاف، گذشت …

من فقط گذشتنش رو نفهمیدم …

ولـــــی بقیه رو خوب فهمیدم …

در این هیاهوی خلق

که پُتک بر آرامش ات میزند

دلم پیاده رویی میخواهد , بارانی!

دست خودم را بگیرم

برویم صحبت کنان

تا انتهای گریستنِ آخرین ابرِ زندگی!

آدم های تنها عاشق می شوند

آدم های عاشق ، تنها مرگ اگر نبود

تا ابد دور خودمان می چرخیدیم

این روزها یکـــرنگ که باشی چشمشان را می زنی..!

خسته می شوند از رنگ تکـــراریت…

این روزهـــا دوره رنگین کمــــان هاست..

متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند

ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که تو را فرو بریزند

تا تو را انکار کنند…

تا از رویـــت رد شـــوند

چه دنیای عجیبی است

همه میگویند ، حرف دلت را بزن

اما هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم !

بـزرگ تـر کـه شـدم ..

داسـتـانـی خـواهـم نـوشـت کـه کـلـاغ هـایـش قـصـه بـبافـنـد و

آدم هـا را بـه هـم بـرسـانـنـد!

گوسفند بودم

آمدخرم کرد

گرگ شدم

نوشت قم حا

همه به او خندیــــــــــــــــدند!!

گریــــــــــــــــــــــست …

گفت به “غم ها ” یم نخندید…

که هر جور نوشته شود درد دارد!!

از ته به سر بخوان

تا مــــــــنِ آن روزها را بشناسی…

هر روز تکراریست

صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند

از من تا خدا راهی نیست

فاصله ایست به درازای من تا من …

و در این هیاهوِی غریب …

من ، این من را نمیابم!

تو خودت را رنگ زدی، تا شیبه خاطرات این آدم ها باشی؟

شاید فراموش کردی، که این آدم ها رنگین کمان را با دروغ های خود رنگ میکنند!

تو برای آنها، حتی معنی بی رنگی را هم نداری !

کاش سیاه و سفید بودی!

تا باورشان میشد، تو شیبه دروغ های رنگیِ آنها نیستی!

شبیه حقیقتِ خودت هستی


برچسب‌ها: تتلو اس ام اس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 219
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 4526
تعداد مطالب : 1662
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شمال چت | چت روم شمال | شمال چت روم و آدرس shomalchat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1662
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 79
:: بازدید هفته : 219
:: بازدید ماه : 205
:: بازدید سال : 790
:: بازدید کلی : 4526